Aristotle Quote of the Day

Saturday, February 7, 2009

my first Fav. song

This was the my first fav. song, apparently only song that would get me to have milk when I was a wee one that is, not even one year old yet!
the words were written by a well known political figure/scholar 李敖when he was in prison.
huh....

忘了我是誰

忘了我是誰﹕原收錄於金韻獎第6輯 (1980/新格) 中﹐想不到作詞人是李敖﹐近年香港轉播台灣電視頻道﹐也不時看到他的節目。同期香港有陳秋霞的粵語版本“還不想見他” ﹐收錄於“寶麗金十週年特輯” 合輯 (1980/Polydor) 中。
曲﹕許瀚君
詞﹕李敖

不看你的眼 不看你的眉
看了心裡都是你 忘了我是誰
不看你的眼 不看你的眉
看的時候心裡跳 看過以後眼淚垂

不看你的眼 不看你的眉
不看你也愛上你
忘了我是誰 忘了我是誰

不看你的眼 不看你的眉 
看了心裡都是你 忘了我是誰
不看你的眼 不看你的眉
看的時候心裡跳 看過以後眼淚垂

No comments: